9 Eylül 2016 Cuma

Kendall Jenner Stil İncelemesi

Kendall Jenner

Kendall Jenner, günümüzün taze top modellerinden biri. Ablaları her ne kadar abartılı halleri ve abartılı yaşantılarıyla dikkat sevse de, biz onu genellikle daha sade halleriyle görmeye alıştık.




Keeping Up Whit The Kardashian  izlediyseniz ki ben neredeyse bütün sezonlarını izledim. Onun modellik basamaklarını da nasıl tırmandığını, Kim Kardashian' nın onu model olması konusunda nasıl caba sarf ettiğini hatta Victoria Secrets mankenleri arasına nasıl katıldığına kadar her şeyi izleyebilirsiniz.




Kendall Jenner kendine has bir stil anlayışı olan modayı çok iyi bilen ve her an nasıl şık olunabileceğini bilen birisi.

Günlük hayatında genellikle daha sade haliyle görmeye alıştık onu ama arada biraz bizleri şaşırtmayı da seviyor.



Her an poz veriyormuş gibi dursa da o bazen sadece duruyor veya yürüyor ama biz onu sürekli poz veriyor sanıyoruz. İşte bu nedenle de moda dünyasında hemencecik yer edinebildi. Tabi güzelliğinin de katkısı var tabi ki.



Ayrıca nerede ne giyineceğini de iyi biliyor.Takılar kullanmayı da sevmediğini eğer Keeping Up Whit The Kardashian izlediyseniz iyi bilirsiniz. Ben izlerken teenage  halinden bile kulağın da küpeleri ile görürdük. 

Ödül törenlerinde olsun büyük olayların hepsinde yine kendi tarzını ortaya koyarak sade bir şekilde şık görünmeyi sevdiğini söyleyebiliriz.




2 yorum:

  1. Sıkı bir kwtk izleyicisi olarak Kendall'ın tarzını çok s verim ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KWTK izlediğim zaman stil olmayan kimseyi görmüyorum ki :D Bu arada ben de sıkı bir KWTK takipçisiyim :)

      Sil