23 Kasım 2016 Çarşamba

Dikkat Kamuflaj Var!

Bu sezonun yeni trend akımlarından biride, küllerinden yeniden hortlayan kamuflaj desenler. Ben nedense fazla sevmiyorum bu yüzden tasvip de etmiyorum. Bence günlük hayatta bu tarz desenler kullanılacağına leopar olsun, zebra olsun ya da pullu, payetli şeyler olsun daha iyi gibi.

Ama kamuflaj renklerini severek kullanıp, bazen de takıntım haline getirmeden edemiyorum. Haki yeşiller, açık yeşiller ya da kahverenginin bin bir tonu çok güzel ve kesinlikle kullanılması gereken renkler.

Biz gelelim kamuflaj desenine... Kanye West ve Valentino gibi isimlerin koleksiyonlarında da yer alan bu desen tüm mağazalarda şimdiden yerini almış durumda. Ben çok seviyorum, bayılıyorum diyorsanız bu yüzden sizler için örnek olabilecek kamuflaj desenin kullanılış biçimlerini seçtim buyurun beraber inceleyelim...


1- Kamuflaj Desenli Ceketler

 

2- Kamuflaj Desenli Pantolonlar


3- Kamuflaj Desenli Üstler






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder