21 Mayıs 2016 Cumartesi

2016 Bralette Modası

Çıkar O Eski Sütyeni BEE!


Sütyen takmamak için dışarı çıkmak istemeyen kadınlar tanırım ben. Çünkü çoğu kadın sütyen takma işini büyük bir esaret olarak görür. Hadi zor da kaldı taktı sütyeni giyindi ve çıktı dışarı. Neler çektiklerini tabi ki tahmin edemeyiz ama sürekli yakınışların dan biliriz ama anlamaya çalışırız hatta dert ortağı bile oluruz o an. Hele bir de eve koşturmaları vardır ki ayaklarını evin içine atar atmaz o el direk sütyene gider ve hızlı hareketlerle çıkarılır ve fırlatılır...





İşte artık bu dertten kurtulma vakti geldi. Kurtuluşun adresi ise Barellette Türkçe adı ile Bralet. Nedir lan bu bralet? dediğinizi duyar gibiyim. Braletler atlet ile sütyen karışımı bir kıyafet türüdür. Genellikle yaz aylarında kullanılır ama tabi ki tercih size kalmış. Ben bir çok kişi tanıyorum ki soğuk zamanlarda braleti şıklıklarına ortak ediyorlar.



İnsanlar bralet'i genellikle Crop Toplar ile karıştırırlar ama ikisinin aynı şey olmadığını biz buradan söyleyelim. Yani dantelli bir sütyen düşünün ama içinde kalın bir sünger yok bir de tabi ki kopça derdi yok üstüne üstelik sütyenden daha şık ve kolay kullanımlı. Genellikle yurtdışın da oldukça yaygın olarak kullanılan bu braletler bizim ülkemizde hala hakkettiğini değeri görmeye başlayamadı ne yazık ki. 


Dantellisi olsun, fırfırlısı olsun, iplisi olsun, transparanı olsun şekil şekil çeşit çeşit üretilmekte ülkemizde de instagram üzerinden bazı sayfalarda bol çeşitli olarak satımı da yapılmakta.

Bu bralet' i sadece sütyenden kurtulmak için kullanmıyorlar, Plajda bikini üstü niyetine kullanan da var basic bir t-shirt ün altından şıklık yakalamak için kullananlarda var.


Önden dekolte vermeyi sevmiyorum sırt benim için daha önemli ama deseniz bile yine aynı şıklıkta kullanabilirsiniz bunları.


Sütyen değilde direk bir kıyafet olarak da kullanılan türleri de var. Yapmanız gereken bedeninize ve sevdiğiniz renge karar vererek hemen bir tane almak.



Ya ben bulamadım derdinize de binlerce çözüm yolu var. Youtube girip bralet yapım videosu izleyerek kendi braletinizi kendinizde yapabilirsiniz.


Memelere Özgürlükk!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder