14 Kasım 2016 Pazartesi

Transparan Ayakkabılar

Cinderella yani bizdeki adıyla Kül Kedisi ayakkabısı olarak da anılan bu ayakkabı modeli hikayedeki camdan ayakkabılara benzetildiği için bu ismi almış gibi görünüyor.  Özellikle Kim Kardashian' ın bu modeli kullanırken görüntü vermesiyle baya konuşulmaya başlandı. 



Sevenler oldu, sevmeyenlerde oldu... Ben sevenlerden yanayım bu tarz yenilikler beni heyecanlandırıyor. Kim nasıl kullanacak? Neyle kombinleyecek? diye merak ediyorum çünkü.

Önceleri stilettolar da başlayan şeffaflık kullanımı şimdilerde ayakkabının tamamını sarmış durumda. Ülkemizde kullananı ben daha görmedim, ama ünlü isimler bu tarz bir ayakkabı ile görüntü verdiğinde oldukça çok konuşulacağını tahmin ediyorum.

 

Yurt dışında ise bu tarz şeffaf görünümlü ayakkabıların oldukça seveni var. Her tür ayakkabı modelinin bu tarz şeffaf olan cinsinin oldukça çok kullanıldığını görüyorum. Özellikle içlerine giyilen renkli renkli çoraplar ile oldukça güzel görünüyor.


Ancak bu tarz ayakkabının büyük bir dezavantajı ise ayak bakımı. Bu tarz bir ayakkabıyı kullanmadan önce iyice bir düşünmek gerekecek gibi. 

Bu yüzden bir an önce bizim ülkemizde de örneklerini görmek için sabırsızlanıyorum.





1 yorum:

  1. stiletto ya da bot neyse de Kim'in giydiği çizme modeli çok acaip :-((

    YanıtlaSil